пятница, 3 апреля 2020 г.

Всеукраїнська школа онлайн: розклад занять для учнів 5–11 класів

В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів, які за чітким розкладом транслюватимуть українські телеканали та YouTube-канал Міністерства освіти і науки.
Проєкт став можливим завдяки спільним зусиллям Офісу Президента України, Міністерства освіти і науки України, Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, громадської спілки «Освіторія», а також 40 небайдужих педагогів, що зголосилися стати вчителями для усієї країни.
Заняття для усіх класів можна буде переглянути на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. За кожним класом також закріплено телеканал чи медіаресурс, який у будні транслюватиме уроки для тих дітей, які з різних причин не мають можливості переглянути їх в Інтернеті.

Українська мова (письмо + читання)
Англійська мова
Математика
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Дизайн і технології
Я досліджую світ
Фізкультура 

Українська мова (мова та літературне читання)
Англійська мова
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Математика
Я досліджую світ (інтегрований курс)
Дизайн і технології
Інформатика
Фізична культура

Українська мова 
Англійська мова
Я у світі
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Математика
Природознавство
Трудове навчання
Інформатика
Основи здоров’я
Фізична культура

Українська мова 
Англійська мова
Я у світі
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Математика
Природознавство
Трудове навчання
Інформатика
Основи здоров’я
Фізична культура

Українська мова
Українська література
Англійська мова
Зарубіжна література
Історія (Вступ до історії)
Музичне мистецтво
Образотворче мистецтво
Математика
Природознавство
Трудове навчання
Інформатика
Основи здоров’я
Фізична культура



Комментариев нет:

Отправить комментарий